Wednesday 25 May 2011

No mood?? Coz??

Mownink2!!!
tak really morning sgt dah..
da nak masuk tghari..
tp mata n suhu macam.....
sorong bantal...TIDO2!!!
hahahaha..
tp sayang nya aku kat tempat keje..
jd takle tido..
naya.. dulu first day masuk da kantoi terrrrrrr....TIDO..
tersedak aku first day...
trauma twos..
hahahaha

tp main point aku kat sini ...
AKU TAKDA MOOD!!!
Kesian aku rasa kat diri aku nih wei..
Hummm..
pepagi lagi aku da bgn sahur..
Gagah siot!! hahahaha
McChicken n megi..
tak rupe org besahur..
pulun melantak macam hapa tah..

pas tu aku solat n... SAMBUNG TIDOW!!!
penting tuh..
pastu aku da liat nak bgn..
org call pown xdgr dah..
hhahahahaha
k la..bgn gak mand..
pk tggung jawab..hahaha..
bek kan aku..

kuar umah, ngadap JAM!!!
argghhhh..
aku da la alergik jam2 nih..
hati aku da panas sama panas ngan enji kete aku..
aisey, kalau siram ayer, terkondensasi sume..

holang seyh sgala mood..
masuk keje sume tegang je muka...
hahahha..padanla awet muda seh...
hee..

camana aku nak hidupkan mood aku blik ni..
kena betahan lagi 6 jam ni DGN PEROT LAPAR k..
aduh..
ngan radio tu org karoke macam HARAM!!!!
hahaha..dgr blik sora korg..
nak muntak!!

chiozz...

No comments:

Post a Comment