Wednesday 13 July 2011

new days has come

hahahahahahahahaaaa..
aku xtau nak gelak napa..
tak tau nak kata ape perasaan aku gelak..
suka ada, hepi ada, down ada, sedih ada...
padan la suka makan rojak..
wawawaaaa..

lama benor tak nulis balik...
miss pichonkun panda neyh...
weee...

sebelum stat pape, nak bg ilmu tak sonsang dulu..
untuk peringatan diri...
otak perlukan tenaga untuk transfer its neurotransmitter in order to work properly..
tenaga tu akan datg from the glucose and carbs yg we take in daily...
so, enuf of diet..
mungkin kita rasa bdn kita da cukup makan but maybe otak kita xcukup makan...
so, jgn diet2 ikat perut makan...
nak body in line, SILA EXERCISE ...
cakap at diri tu sbnrnya...
so, lately ni marathon posa...
sgt exhausted and lapor...
hari2 keje and pk tapi tak makan...
and BOSS, dont say kitorg xle pk n lembik coz tak makan...
its just nature for our body to have food intake for every single cells in our body to work..

second.....
IM HAPPY FOR YOU...
tp i geram kat u...
how can u can make me feel contradict feelings at the same time...
GRRRR to you..
naseb kurus..
kalau tak da ku gigit lemak2 itu der...

CONGRATZ kerna become engineer...
hahahahaha..
so chayok2...
le blanja aku slalu kan2..
aiskrim, handbag, bajuk, foods...
hahahahaa..
PISAU CUKUR seyh..
naseb la hati die bek je nak melayan aku yang byk ragam ni...
tq tau awak..
=)

semenjak die dapat keje ni, aku plak malas keje..
aishhh... weh, 'ko ingt seng ke nak dpt keje skrg yg ko nak bosan2 keje'...
kata kat diri nih..
hahahahaha..
takpe..kuat semngt kan2..
kakak sebelah aku pon k..
hehehehe..
things not always flows fine.
but things for SURE will get fine...
haaa... tu yg best part..

yg emonya,  apasal la kaum perempuan ni kerkz!!!!!
damn...
small things nak berkira...
aku tak bekira ngan ko kan!
jd tak payah ar nak wat perangai huduh tu..
aku tak heran..
menyampah ada..
n jgn sampai ku menyampah pada mu..
nak hidup sama lama lagi niyh weh..
tolerate la...
dont always think u r right all the time..
you make shits gak sumtime..
so chill la weh...
small matter...
ko wat aku lg big matter arr..
aku tak kecow pon kan2...

hah...keje kat opis plak belambak2..
tp org tgk aku cam xwat keje..
mana tak nye...
da keje dok menaip tang kat lain..
apadeh..
meja besepah cam sarang tikus..
apa punya org daa...

chow2..
sambung keje..
nak dapt pekerja tebek ni..
pasan..
zzzzz..

No comments:

Post a Comment